roturoa - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu roturoa - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

roturoa

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

27 September 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Daar ben ik weer. Ik ben nu in te puke en ik ben in Rotorua geweeest voor een paar dagen. Roturoa is erg smelly, ei!!!!!!!!!!! vanwege al het zwavelstoom (voor Marijn en Jon de alombekende H2S)wat uit de grond komt. Daar heb je warmwaterpoelen die natuurlijk verwarmd worden door het zwavel wat uit de grond komt erg relaxed ben daar geweest met de mensen uit letland en een paar dagen geleden met een groepje duitsers. Laatste dagen hard aan het werk tussen de kiwiboompjes, takjes afbreken, takjes afbreken en takjes afbreken errug boring gelukkig kan ik naar mijn eigen muziek luisteren en is het hier in het hostel erg gezellig veel zuid-amerikanen erg leuke lui. Heb toen ik aankwam de independence day van chili gevierd was erg gezellig. Hier word ook veel gekookt voor als bevoorbeeld iemand weggaat ik heb hier nog maar 4 keer zelf gekookt erg apart leuk. Ik mis iedereen heel erg (including ouders) maar ik vermaak me erg goed. plezier met de nieuwe foto,s

  • 27 September 2005 - 13:45

    Yolanda, Lisa's Moeder:

    Hoi Timo,
    Ik zag je reactie op de website van Lisa en Rob. Erg leuk om nu ook jouw avonturen te kunnen lezen. Jij bent ook al zo'n druk baasje :) en ik hoop dat je een schitterende reis zult hebben.

    Groetjes
    Yolanda

  • 27 September 2005 - 21:47

    Hi Timo:

    Hope you are having a great time in New Zealand.
    The photos look like fun.
    Regards Christine Goodin
    jgoodin@xtra.co.nz

  • 30 September 2005 - 18:40

    Mamma:

    Hoi Timo,

    Ik heb je een e-mailtje met belangrijke info (niks ernstigs) gestuurd.
    xxxmamma

  • 30 September 2005 - 18:42

    Mamma:

    Hee, ik zie nu pas het bericht van Christine! Heb je al contact met haar?
    Gr. mamma

  • 02 Oktober 2005 - 19:45

    Wouter:

    Yow Timo. Beter dat je je er vermaakt daar. Wat is je e-mail adres buiten dit om eigenlijk???
    groeten Watte

  • 03 Oktober 2005 - 19:29

    Nenji:

    Alles got of get? Heb hier afgelopen week samen met jess en heiko een vet cool concert gezien. Missen je maar zijn blij dat je het zo naar je zin hebt. Ben nog steeds druk bezig met voorbereiden voor mijn lessen. Spreek je snel weer. Lateralis, Twanneman

  • 04 Oktober 2005 - 01:28

    Rob:

    Heey Timo,
    Leuk man dat je onze site even had bezocht, duzz ik jouwe ook ff checken. Lukt t een beetje met een baan zoeken, anders weet ik nog wel wat voor je. hehe. Wij zitten nu bijna helemaal onderin het zuid eiland, en we werken bij een nederlandse tulpenboer, hehe wanna join us:P.
    Die pools stinken echt he naar rotte eieren ofzo. we zijn er ook in geweest en onze kleren stonken echt de hele week.
    Well, als we in de buurt zijn moeten we maar weer ff bijkleppen en bier drinken.
    Gr Rob & Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5503

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: