national Park - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu national Park - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

national Park

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

14 September 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag ben ik een week in national park Tangariro geweest of zoals de meeste van jullie het kennen als Mount Doom uit lord of the rings. Het is een actieve vulkaan en op de vulkaan ernaast heb ik geprobeerd een baan te vinden met het verhuren van snowboards dit ging bijna door alleen is het nu veel te warm en is het beginnersveldje gesloten dus helaas weinig verhuur en dus geen baantje (en geen gratis liftpas) voor timo.Ik ga morgen naar rotuora en zoek dan daar een baan. Cool dat niek hier ook is sicco ik hoop dat hij naar het noordeiland komt dan kan ik hem ontmoeten want ik zit hier nog wel even. Ok mazzels lator

  • 14 September 2005 - 09:54

    Mamma:

    Hoi Timo,

    Ik heb die Herbalife collega gebeld en ze zou vandaag voor mij naar N.Z. gaan bellen. Ben benieuwd.
    Waar wij het over hadden was toch zo'n gek idee nog niet, pappa en Tirza reageerden net zo als ik.

    Groetjes, mamma

  • 16 September 2005 - 14:12

    Snoos:

    hey timo,minders dat t baantje in t boarden niet doorgaat.. maar weer verder trekken ist probleem ook niet naarv national park!
    heb van de week intervisie gehad,zinloos tijdverdrijf idd!!! wel nog lachen dinsdag met de jongens in Belgie gehangen.
    veel plezier weer!
    de mazzelen (Anne) Raimon

  • 20 September 2005 - 11:25

    Jess:

    hee hoe is het afgelopen met dat baantje in die club en in dat hostel enzo? ik ga zo met heiko naar pedro the lion in ekko, wel vet. mis je xx

  • 25 September 2005 - 17:10

    Mamma:

    Hoi Timo,
    Hoe is het in de Kiwipluk?
    Borstelige vruchtjes volgens mij.
    Volgende week gaan wij naar Barcelona met Jan en Joke, vanavond vakantiebespreking. STS gehad vandaag, was gaaf. Ga naar een danceparty van GEN H in Amsterdam op 15 oktober, hoe ouder, hoe beter zullen we maar denken.
    Mis je wel xxxxmamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5504

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: