regen, regen en duitsers - Reisverslag uit Te Puke, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu regen, regen en duitsers - Reisverslag uit Te Puke, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

regen, regen en duitsers

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

13 Oktober 2005 | Nieuw Zeeland, Te Puke

Daar was ik weer ik hoop dat alles goed gaat met een ieder in het hefstige nederland. Hier in new zealand moet de lente echt nog beginnen het regent en het regent. Dat betekend geen werk op de kiwivelden want het is een grote modderpoel. Dus hang ik hier maar wat rond te hangen en heb ik geen fatsoenlijke foto,s voor jullie maar die komen hopelijk snel weer. Ik moet zeggen dat ik ondertussen erg goed kan schaken DUS Sicco, Marijn en Pap watch out.

Waar zijn jullie op het moment mee bezig ben erg benieuwd van jessica en mijn oude lui weet ik zo ongeveer maar de rest? ik hoop snel wat van jullie te horen want ik mis iedereen de laatste tijd een beetje. Al die duitse mensen hier zorgen ervoor dat ik me erg nederlands voel ze blijven maar duits praten omdat ze denken dat ik het versta behalve Bernie hij heeft het door dat het lastiger voor mij is duits te begrijpen dan engels.

O.k iemand moet erg dringend op het internet dus ik ga hangen. Mis jullie vooral Jessica ze is de liefste (sorry guys) maar een kan de liefste zijn. Groeten Mazzels Latorrrrrrrrr!

  • 13 Oktober 2005 - 16:08

    Jess:

    kus

  • 13 Oktober 2005 - 16:15

    Max "Hobbit" Habets:

    Goed in schaken, jaja. Ik betwijfel of je mij ooit zult verslaan. Haha, geintje. Hoop dat je het na je zin hebt. Laterz Max

  • 13 Oktober 2005 - 16:44

    Mamma:

    Hoi Timo!
    Fijn van je te horen. Het is hier erg mooi weer, sorry, het lijkt wel voorjaar! Strak blauwe lucht en de hele dag zon en 20 graden!
    Jessica en nog wat mensen en je oude moeder gaan swingen in de heiniken Music Hall in Amsterdam a.s. zaterdag. Ja, je mist een leuk feest, moet je maar niet weggaan.
    Hongarije gaat goed, wordt keihard aan gewerkt daar. We gaan er in November weer heen. Ben zeer benieuwd hoe het er dan uit ziet. De overschrijving is gelukt, we zijn nu eigenaar van alle grond. Moeten er nog wel voor tekenen, hoop dat dat tot November kan wachten.
    Barcelona was hardstikke leuk met Jan en Joke, we hebben heel veel gezien, vooral van Gaudi. Geweldig wat die man allemaal gebouwd heeft! Heb wel mijn rugzakje laten stelen, erg stom, had het niet aan mijn benen vast gedaan. Zat gelukkig geen geld of pasjes in, wel mobiele telefoon. Meteen geblokkeerd en het toestel was lekker toch oud, maar wel een lullig gevoel. Ik dacht: mij gebeurt dat niet, maar ze zijn verdomde gewiekst, want ik zat er naast en toch is het gebeurd.
    Nou, ik hoop voor jou dat de zon gauw gaat schijnen en probeer een beetje Duits te leren, dat is nooit weg, leuk voor later.
    Oma heeft nog in het ziekenuis gelegen, een goede week. Was gevallen, niets gebroken. Ze hebben haar darmen nog onderzocht, vandaar dat ze langer moest blijven. Niets gevonden gelukkig, maar ze is wel ondervoed en krijgt nu bijvoeding. Ze vraagt altijd hoe het met jou gaat en jou foto staat op de kast, wel heel leuk. Verder geen nieuws meer.
    Liefs en groetjes van mamma

  • 13 Oktober 2005 - 20:40

    Linda:

    Hey Timo!!

    Alles is goed hier! Ik ben druk bezig met stage en school.Komende week ga ik een week naar Andorra, hopen dat het er een beetje lekker weer is. Volgende week hebben we hospiteeravond, Bert heeft een huisje gevonden en gaat in november weg. Ik was trouwens een paar weken geleden in Leuven geweest en liep daar langs de Belgische Plato en daar lagen in de etalage cd's van Admiral Freebee. Ik herkende de titels niet meer, maar heb maar een van de cd's gekocht, cool he!
    Vorige week hebben Marianne en ik onze verjaardagen gevierd, was erg gezellig. We hebben je Fink Brau nu zo'n beetje op, tenminste...de gasten dan.
    Groetjes Linda

  • 14 Oktober 2005 - 09:23

    Hans K.:

    timo in Puke?
    hehehe
    hoop dat de uitspraak niet is zoals ik m verwacht...

  • 14 Oktober 2005 - 09:23

    Hans K.:

    timo in Puke?
    hehehe
    hoop dat de uitspraak niet is zoals ik m verwacht...

  • 15 Oktober 2005 - 11:31

    Helen:

    Hey Timo, tja nog steeds lekker weer hier! Wel ongekend voor Oktober moet ik zeggen. Kzit buiten in de zon met de kleine Isa, die inmiddels alweer 3 weken geleden is geboren. Wat een scheetje en ze heeft nu al een eigen willetje, ongelooflijk. En Ed de luiers verschonen die Isa maar al te graag volpoept haha. Khoop voor jou dat de lente snel van zich laat zien. X Helen

  • 16 Oktober 2005 - 14:58

    Snoos:

    Heys Timo! zoals de andere al typte uis het hier echt behelpen met het weer, heel vervelend om met een biertje in het zonnetje te zitten. verder hebben we afgelopen weekend met Watte en Arie weekendje utrecht gehad...erg CHILLL.ook nog met Heiko naar 100% dynamite geweest was echt lache,maar was kneitertje sjikkes... schaak ze weer,en spreek je. mzzls

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Puke

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 5505

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: