Sorry sorry ben er weer - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu Sorry sorry ben er weer - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

Sorry sorry ben er weer

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

06 December 2005 | Nieuw Zeeland, Nelson

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen luitjes maar ik zat in een klein hutje woonde daar met 2 Chechen en 3 Kiwi's van mijn werk erg relaxte tijd gehad dat wel. Geen Telefoon, geen bereik met je mobieltje, slechts 3 kanalen op de televisie met bullshit en nog eens bullshit.
Erg gezellig gehad maar ik werkte 10 uur per dag en 6 dagen per week in de kiwi's dat was dus niks bijzonders doen en alleen maar geld sparen. Daarentegen heb ik nu de vetste campervan gekocht van heel nieuw zeeland en chill ik m maximaal met Jessica in Nelson op het moment, dat is op het zuid eiland. De boottocht naar het zuid eiland was prachtig en de ritjes die we maken met de auto zijn ook adembenemend. WAT EEN ZIEK MOOI LAND het is gewoon niet eerlijk dat wij in zo'n bouwput wonen in nederland maar ja.
Ik van Jess dat Sicco is gaan samenwonen klopt dat? Cool hoop dat alles van zn leie gaat. Stuur volgende keer please ff je nieuwe adress door weet ik het ook de volgende keer zijn toch belangrijke gebeurtenissen dude. Maar ja daarom ben je sicco aan de andere kant hihahehoho. Alles goed met Anton thanks nog 10.000x voor het zenden van je thim shit en alles goed met Karin? k hoop het zs chill.Geef ff je rek.nr. Hansel alles ok momenteel? Fuck ik mis Utrecht en you guys behoorlijk de laatste tijd gelukkig is het hier erg chill. En hoe is het met de rest van de AK tegenwoordig alles goed met stages jullie hebben net de eerste afgerond he goed advies gehad? Well succes in de 2e periode. Linda thanks voor je mailtje ben ik ook weer op de hoogte van het huis nooit verkeerd of course en hou die mannen achter dat beeldscherm vandaan he ik weet dat pleun al vierkante ogen heeft maar marijn en mark staat het waarschijnlijk slecht. Finkbrau al op? als het voor het nieuwe jaar niet op is moeten jullie me er 1 tje sturen ok!

Nou ik mis jullie en wens jullie vast al een prettige kerst, en beloof snel weer wat nieuws te sturen nu maak ik tenminste weer interresante shit mee latorrrrrrrrrs

  • 06 December 2005 - 03:46

    Jessie:

    hahahahaha ongeduldigerd nou staat je bericht er achthonderd keer op moet je niet zo vaak drukken ;-)

  • 06 December 2005 - 03:51

    Jess:

    oh je hebt de rest er alweer afgehaald..

  • 06 December 2005 - 10:55

    Anne-Marie Van Dormalen:

    Ha Timo en Jessica,
    Zoals beloofd nu zal ik je regelmatig even bezoekn. Jph, wat een geweldige foto's de natuur overdonderd soms gewoon. Ja dan komen wij er met onze Veluwe en duinen maar sneu af. Zo te lezen ben je een en al genietende van alles om je heen (en dichtbij) Leuk voor je. Bij ons gaat alles z'n gangetje we zijn nog druk met de aankoop van een huis in Hongarije. Hopen het voor eind van het jaar rond te hebben. Mike treft voorbereidingen voor een bezoek aan Céline, maar weet nog niet of het Peru, Ecuador of Brazilie wordt. We kunnen Céline en Jeftha niet bereiken, ze werken in een park waar allerlei dieren worden opgevangen die op een of andere manier slecht af waren. Het gaat wel om dieren zoals apen, vogels, puma's enzo. Dus niet het hondje van de buren. Maar helaas niet bereikbaar. Mike heeft wel heel veel zin om te gaan. Lukt het niet dan stuur ik hem wel naar jou, vast leuk om elkaar weer eens te zien. Grapje. Nou Timo Sinterklaas is weer terug naar Spanje, de Kerstman zit al op z'n sleetje, alhoewel hier 2 weken geleden nog een pak sneeuw lag (chaos op de verkeers en spoorwegen, men sprak zelfs van een verkeersinfarct, zoiets had nog niemand ooit meegemaakt) ligt er nu geen vlokje meer en echt koud is het ook niet. Dus het is nog even afwachten of de brave man Nederland haalt met z'n Rudolph, the red nose rendier. Jij viert Kerst vast met een gezellige barbeque in het zonnetje. Nou we wensen jou (en je familie) vast hele fijne dagen en vooral 4 seizoenen Vrede, 12 maanden Geluk, 52 weken Liefde en 365 dagen Gezondheid.
    Groeten van ons allen.
    Anne-Marie.

  • 06 December 2005 - 10:56

    Anne-Marie:

    Je vriendin heet toch Jessica? of bega ik nu een foutje? Kom als je terug bent maar eens langs met haar, maken we kennis. Doei

  • 06 December 2005 - 14:15

    Raimon:

    yo Timo (en Jessica),
    wat relax om te horen dat het...ik moet zeggen nog steeds... super gaat! het verlangen naar meer tropische en natuurlijke omgeving begint gestaag toe te nemen. idd heb ik mijn eerste stage beoordeling gehad. hij was uitstekend en er is me zelfs al gezegd dat ik na mijn stage terug mag bellen!! maar goed het daar ging,hoe minder goed nu;ben op "buitenlandstage" in een gat called Lokeren voorbij Antwerpen. ik doe fysiotherapie in de middeleeuwen, een patientendossier hebben ze daar nog nooit van gehoord?!maar loop ook deels in een ziekenhuis met veel orthopedie,en das wel vetjes!
    als ik je niet meer spreek,hele fijne feestdagen toegewenst. veel plezier,ook met je ouders dan!
    de groeten, lators

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 5483

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: