aan Thimmers en Ex-Thimmers - Reisverslag uit Te Puke, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu aan Thimmers en Ex-Thimmers - Reisverslag uit Te Puke, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

aan Thimmers en Ex-Thimmers

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

17 Oktober 2005 | Nieuw Zeeland, Te Puke

Wil iedereen die op thim van der laan zit of heeft gezeten mij informatie sturen zoals: Foldertjes van school, evidence based info, foldertjes van Physiophysics IJsselstein, Wouter onze scriptie, slaap- en waakritme(3e jaar, de mijne is in een grote stapel tussen alle andere verhuistroep), module voor IOF,s in nederland. Alles wat maar met de manier van fysiotherapie te maken heeft zo als wij dat in nederland doen.

De reden hiervoor is dat het mijn registratie voor fysioitherapie in new zealnd aanzienlijk versnelt en als ik genoeg bewijs inlever hoef ik hier geen examen af te leggen. Dus dat scheelt! Wees creatief en laat het officieel lijken. het zou erg relaxed zijn.

Stuur het op naar het volgende Adres:

Work & Travel Company NZ Ltd
23 Victoria Street East
DownTown Auckland
New Zealand 1001

(Zij stuen het op naar het adres waar ik op dat moment ben.)

* Geef mij het bedrag wat het gekost heeft door + rekeningnummer en ik maak het geld naar je over.

Alvast heel erg bedankt buddies

  • 17 Oktober 2005 - 07:16

    Anton:

    Nenji, goed nieuws! Relaxt voor je! Ik zal op Thim kijken wat ik over jou en de opleiding kan vinden en je deze toesturen. Ik zal ook even binnen de opleiding kijken wat zij voor jou kunnen betekenen. Ik mail je later en hopelijk heb je binnenkort iets op je deurmat liggen, Lateralis

  • 17 Oktober 2005 - 11:27

    Wouter:

    Scriptie komt eraan. Moet het alleen nog wel even een keertj helemaal uit printen.

  • 17 Oktober 2005 - 11:27

    Wouter:

    Die andere zal ik zoeken weet niet of ik hem nog heb

  • 23 November 2005 - 10:48

    Anne-Marie Van Dormalen:

    Hoi Timo, Eindelijk je juiste adres gevonden en nu kan ik eindelijk over internet zwiepen van celijefthawaarbenjij.nu (in Bolivia dus) naar jou in Nieuw Zeeland. En wat leuk ik kom en passant ook Christine Goodin tegen. Heb je al contact met ze? Doe ze vooral dan onze groeten, ze zijn echt heel aardig en gastvrij. Volgens de mooie foto's en de bijbehorende berichten lijkt het me dat je het naar je zin hebt. We blijven je, nu we je gevonden hebben, zeker volgen. Voor nu hartelijke groeten ook van Mike, Fred en Jord en blijf gezond, pas op jezelf en vooral geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Puke

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 5484

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: