aan huisgenoten - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu aan huisgenoten - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

aan huisgenoten

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

06 September 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoe is het nou in huis heeft iedereen zijn draai gevonden met renee ik hoop het wel ik mag haar wel maar ja ik hoef er dan ook niet mee te wonen. Is linda al weer een beetje over de schok heen nu ik al weer twee weken weg ben? of huilt ze stiekem iedere avond. Ik mis jullie en het huis behoorlijk en ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Is bert er trouwens nog steeds?
Goed nieuws: Hier in new zealand doe ik altijd direct mijn afwas ik hoop voor jullie dat ik daar volgend jaar gewend aan geraakt ben. Ok mazzels

  • 06 September 2005 - 08:44

    Linda:

    hahaha...ben de schok te boven gekomen hoor! Maar we missen je ook hoor! Bert is er nog ja, maar hij is wel op zoek naar iets anders.
    Groetjes Linda

  • 06 September 2005 - 10:51

    Mamma:

    Hallo, je mist Jessica, je mist je huisgenoten, hoe zit het met je pappie en mammie, broertje en zusje?
    In ieder geval mis ik jou wel, maar ik hoop wel dat je het naar je zin hebt. Zit je nog in Auckland? Ik heb een collega die heeft daar een zus wonen, misschien kan ze iets voor je betekenen.

    Groetjes, mamma

  • 06 September 2005 - 19:51

    Wouter:

    Yow man Timo. Relax dat je zo goed je afwas doet. Keep up the good work!! wat voer je daar allemaal zo de hele dag uit?? ben er benieuwd. Viel Spass spreek je laters

  • 06 September 2005 - 19:54

    Wouter:

    Nog een keer!!

    Vette foto's hey., De eerste keer dat ik ze zie. heb je het dolfijn daar???

  • 09 September 2005 - 04:41

    Sicco:

    dag timo
    ik hoef niet te vragen of het goed gaat, want als het daar niet lukt....(heimwee daargelaten)
    maar ik heb ff cotact gehad met niek en die zit nu ook in N.Z. hij zit in Christchurch op het zuid eiland.
    misschien wil je hem wel ontmoeten. hier zijn mail niekolaas@gmail.com

    veel plezier en tot later

  • 10 September 2005 - 07:01

    Marijn:

    Ach...
    Elke keer wanneer Linda op de bank ligt te huilen...
    Elke keer wanneer ik met een vies gezicht een blik Finkbrau opentrek...
    Elke keer wanneer ik in de disco sta met een v-power trui aan...
    Dan denk ik aan je...

  • 13 September 2005 - 12:00

    Pleun:

    Nou ziet er goed uit allemaal, Je zult wel veel stress hebben. Ik kan je vertellen dat we nog mar twee treden Fink hebben staan het eide komt dus in zicht. Wel een manier om aan je te blijven denken. He, veel plezier de komende tijd, groeten Pleun
    p.s. we hebben je was nog ff opgeruimd, je polo's zijn in goede handen hoor, marijn heeft de shell polo en ik je fitpoint... mzl

  • 13 September 2005 - 12:01

    Pleun:

    Nou ziet er goed uit allemaal, Je zult wel veel stress hebben. Ik kan je vertellen dat we nog mar twee treden Fink hebben staan het eide komt dus in zicht. Wel een manier om aan je te blijven denken. He, veel plezier de komende tijd, groeten Pleun
    p.s. we hebben je was nog ff opgeruimd, je polo's zijn in goede handen hoor, marijn heeft de shell polo en ik je fitpoint... mzl

  • 18 September 2005 - 12:58

    Mark En Marijn:

    yo timo..
    alles goed hier in huis, zijn nu weekendje met ze tweeen, hebben een nieuwe kamer gecreeerd....(de afwerkplek)..voor romantische avondjes hier in huis. Ook jou matrassen zijn erbij in gebruik :p
    Maar goed, veel plezier daar maar dat gaat wel goed komen zo te zien.
    We trekken nu nog maar ff een finkie open want het is heerlijk weer hier...
    de groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5498

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: