dolfijn-safari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu dolfijn-safari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

dolfijn-safari

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

04 September 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Disteren ben ik met Rob en gast uit Duitsland op een dolfijn safari geweest was echt supervet. De dolfijnen zwommen voor en naast de boot. Helaas hebben we geen walvissen gezien die schijnen daar ook veel te zitten. Ik heb een paar prachtplaatjes geschoten. Ik probeer ze op de site te zetten.
Nou verder gaat alles heel goed ik kan hopelijk werk krijgen bij Mt Ruapehu en daar kan ik waarschijnlijk aan de slag met het verhuren van ski's en snowboards dat zou dus vet cool zijn. Ik begin Jessica nu echt suoer te missen maar die komt al weer snel genoeg. Groeten Timo

  • 03 September 2005 - 23:44

    Timo:

    Oja ik maar maximaal 10 foto,s hier opzetten dus als jesso, mam of Pap of wie dan ook ze af en toe voor dat ik ze wis op de computer thuis kan zetten is makkelijk. Ook zal ik ze hier op Cd zettenproberen te branden en thuis uitprinten.

  • 03 September 2005 - 23:45

    Timo:

    Sorry is niet echt Nederlands

  • 04 September 2005 - 06:39

    Jess:

    liefje, ik zal kijken wat ik kan doen met de foto's. ziet er echt cool uit allemaal. ik mis jou ook heel erg ik heb er echt zin in

  • 04 September 2005 - 06:55

    Jess:

    Hey, ik heb even op deze site gekeken en je kan meer foto capaciteit kopen dus dat ga ik voor je doen dan kan je veel meer fotos erop zetten!

  • 04 September 2005 - 07:35

    Pap:

    Hoi Timo, wat geweldig, die dolfijnsafari! En wat is het water mooi blauw. Hhet zou wel te gek zijn als je dat werk kon krijgen bij de ski-en snowboard verhuur. Waar ligr Mt. Ruapehu ergens? Met de BIG inschrijviing loopt het wel traag. Ik heb nu bericht gekregen dat je € 59, 00 moet betalen en weer wat moet invullen. Het gaat om je adres e.d. Ik kan dat wel doen. Volgens mij ben je nog steeds ingeschreven in Utrecht en is je correspondentieadres bij ons. Alleen hebben ze een handtkekening nodig en ik denk niet dat ik die van jou goed kan namaken. Ligt hier ergens nog een handtekening van jou, dan kan ik oefenen. Ik bel ze morgen wel op. Misschien mag ik gewoon namens jou tekenen. Anders zal ik toch moeten opsturen naar jou, dat kost natuurlijk weer belachelijk veel tijd. Dat geld zal ik hiervandaan wel betalen.
    Groetjes van ons allemaal,
    Pap

  • 04 September 2005 - 07:36

    Pap:

    o ja, ik heb de foto's allemaal op mijn laptap staan.

  • 04 September 2005 - 10:31

    Nenji:

    Wat vet! Ik zit hier samen met karen je foto's te bewonderen! We missen je en willen je graag snel komen opzoeken! Lateralis! Anton

  • 04 September 2005 - 14:53

    Snoos:

    beters gek!!! gewoon dolfijnen gecheckt daar?! mooie beesten he?! zat net de foto's te kijken en ziet er super uit!
    relax dat je misch die baan kan krijgen daar in de verhuur. kan je gelijk zelf voor leuk prijsje iets zoeken!!
    spreek je weer,
    latorsss

  • 04 September 2005 - 19:17

    Léon:

    Heey Timo, wat leuk zo'n weblog. Echt cool om te lezen wat jij daar allemaal doet! Zo'n dolfijnensafari lijkt me echt zo vet om nog een keer te doen...

    Het queriehok is saai zonder jou. En nu zelfs zonder Jessica... *snif* Maar ik vind het wel heel cool dat je je daar zo vermaakt!

    Groetjes
    Léon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5499

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: