nieuwe weblog - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu nieuwe weblog - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timo Lange - WaarBenJij.nu

nieuwe weblog

Door: Timo

Blijf op de hoogte en volg Timo

31 Augustus 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

beste mensen ik heb een weblog aangemaakt waar iedereen berichtjes op kan zetten ik heb de bovenstaande zelf ingevoerd zoals je kunt lezen. Je kunt nu dus naar let op:

WWW.
TIMOINNEWZEALAND.
WAARBENJIJ.NU

Ik hoop dat jullie er wat op zetten weet ik ook hoe het met jullie gaat.

  • 31 Augustus 2005 - 13:32

    Marianne:

    Fijn te horen dat je veilig bent aangekomen! Hoe heb je het daar? Hoe is het weer? Ben je al aan de bak? Ik ben net terug van vakantie, zijn iets eerder terug moeten komen, Egwin had burstitis in zijn linker knie, heel veel pijn. Het gaat langzaam beter met hem, maar geen leuke manier om je laatste vakantie week door te brengen! Marianne

  • 31 Augustus 2005 - 15:27

    Jess:

    hey liefje,
    super cool, veel fotos op zetten hoor.
    ik ga nu bij linda eten gezellig he, love youxo

  • 31 Augustus 2005 - 18:25

    Mamma:

    Hoi Timo,

    Wij zijn vandaag huizen wezen kijken in Nijmegen. Leuke stad hoor! Vooral met dit mooie weer. Eindelijk zomer in Nederland. 1 leuk huis gezien, maar waarschijnlijk toch aan de kleine kant.
    Verder geen nieuws. Veel plezier met boarden en hoop dat je gauw een baantje hebt.

    Liefs en groeten van maama

  • 01 September 2005 - 15:49

    Nenji:

    Relaxed om via via te horen dat je lekker met Tim zat te chillen.

  • 01 September 2005 - 18:36

    Linda:

    hey timo!!

    Echt leuk dat je er foto's op kan zetten. Zal het goed volgen hoor! Jessica was hier gister, was erg gezellig!
    Heel veel plezier met alles, maar zo te zien gaat dat wel lukken!
    Groetjes Linda

  • 01 September 2005 - 18:36

    Thomas:

    hey beter dit weblog!
    je chilled hem zeker vet hard
    ik anders ook laatste dagen vakantie hoop dat alles goed gaat met je en als je ooit geen werk hebt laat die juggles roteren! haha

  • 03 September 2005 - 10:53

    Snoos:

    tjo,de betere vakantieganger daar!!! hier alles goed,stage gaat perfect,alleen maar goeie reacties. rest van instalatie (draaitafel) is ook binnen..... en we missen je!!! hahaha, have fun!!

  • 04 September 2005 - 12:12

    Helen:

    Hey Timo,
    mooie foto's heb je al joh! Kheb zelf ook wat foto's geschoten van een pand die jij wel héel goed kent, namelijk van De Gouden Handen. Dat is nu anti-kraak met 6 bewoners, waaronder een paar vrienden van mij. Ik ben er zaterdag binnen geweest, super gaaf zeg! T is ook eindelijk weer lekker weer hier, nix te klagen dus. GROETJUHS Helen

  • 17 September 2005 - 11:21

    Ollie:

    Yooo Timo alles klahr? Beetje naar je zin in Nieuw Zeeland?? Hier ook alles chill, trouwens. Je krijgt nog de groeten van Marleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Timo
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5501

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: